sábado, 12 de abril de 2008

Emesene

Avui m'he topat amb un nou client de missatgeria per el protocol de MSN, desgraciadament el que està més estès avui en dia. Es tracta de l'Emesene, i m'ha agradat bastant. Està escrit en Phyton i GTK+, cosa que li dona al programa una bona integració amb Gnome i les seves llibreries, i a més velocitat d'execució a diferència d'altres com aMSN.




Actualment està per la versio 1.0;

Traduït de la web www.emesene.org:
Features:

* Interficie neta, simple i fàcil d'utilitzar
* Pestanyes a les converses
* Emoticons personalitzats
* Transferència de fitxers
* Molts d'idiomes disponibles
* Personalització
o Temes
o Smileys
o Sons
o Interfície gràfica
o Format de la conversa (mostrar hora, etc.)
* Plugins (molt interessants!)
* MSN Plus!
* Log de converses

Coses que sortiran a altres versions:

* Audio
* Video
* "Guiños"

T'animen a que t'ajuntis al projecte i ajudis, ja sigui per traduïr, ajudar a altre gent, provar noves funcionalitats, escriure codi, etc.

Jo he aconseguit tenir-lo molt semblant a l'aMSN amb la diferència que no es penja mai, es molt més àgil i més clar. Estic molt content amb ell i només fa 1 dia que el tinc. Proveu-lo!

El podeu instal·lar des de synaptic o amb un apt-get install emesene.

Inici de sessió:


Llista de contactes:


Conversa amb pestanyes:


Transferència d'un fitxer:


+Info @: http://emesene.org

No hay comentarios: