domingo, 13 de abril de 2008

Muntar particions amb SSH i + (2)

Ahir vaig escriure una article de com muntar particions remotament. Doncs bé, vaig comentar que hi havia la utilitat gràfica de Connectar-se al Servidor, i avui l'he provada, aquí deixo l'experiència.




Ahir em vaig equivocar i vaig dir que el SSH anava pel port 23, doncs no, va pel 22. El 23 es de Telnet.

Si us voleu connectar a una unitat de xarxa, només heu de fer:

Llocs - Connecta al Servidor

Us sortirà la següent finestra, on podeu posar les dades de la connexió, teniu per connectar-vos amb SSH, FTP, SMB, WebDav, etc.
En aquest cas seguim l'exemple de SSH:



A continuació ens demanarà confirmació i després sortirà una pantalla com aquesta:



Finalment per accedir a les dades, a l'escriptori, o des de el nautilus, o des de Llocs:



Així de fàcil!

No hay comentarios: